A. van den Berg

Wij zijn erg teleurgesteld in de service van Jan Doets:

-Reisbeschrijving moesten wij zelf in 1e instantie uitprinten, klopte niet, we miste een aantal beschrijvingen en na bellen kon uiteindelijk de reisbeschrijving wel geprint opgestuurd worden. Uiteindelijk miste evengoed het laatste gedeelte van de reis.

-de vouchers hadden we volgens Doets geprint niet nodig en kregen we dus ook niet geprint, we moesten deze maar downloaden op onze telefoon of tablet (die we niet hebben). Uiteindelijk deze elders weten te printen en we hebben 3 x deze vouchers moeten afgeven bij een hotel... we hadden ze dus wel geprint nodig.

-Reisschema was trouwens gewoon printjes uit google maps, de laatste rit klopte de tijd niet, er zat anderhalf uur verschil in met de werkelijke tijd en navigatietijd!

-Op de reisbeschrijving stond niet wat er onderweg te zien of te doen was, dit moesten wij zelf uitzoeken.

-Autohuur was geboekt bij Hertz, we moesten zelf uitzoeken waar dit bedrijf was gevestigd en hoe wij bij dit bedrijf moesten komen vanuit ons hotel.

-Recensies van Hertz zijn heel slecht, zeker waar wij onze auto op moesten halen. Doets geeft aan hierin verder geen partij te zijn, ze hebben dit geboekt voor ons en dat is/was het.

-Transfer vliegveld-hotel moesten we zelf uitzoeken, we gevraagd hoe we het beste naar het hotel konden komen, geadviseerd werd een taxi, Uber of openbaar vervoer. Kosten taxi die opgegeven werd, klopte niet met de werkelijkheid. En zelf kwamen we op het vliegveld erachter dat er een shuttle was van het vliegveld naar de hotels in San Francisco en deze thuis geboekt had kunnen worden en de kosten vielen ook mee. Vreemd dat een Amerika specialist hiervan niet op de hoogte was.

-Geen noodnummer van Doets, als er iets aan de hand zou zijn met een hotel, bellen in kantoortijden. Gaat lastig als je 9 uur tijdsverschil hebt en je bijvoorbeeld om 3 uur 's middags bij je hotel staat.

-Het was elke keer en verrassing of we ontbijt hadden in het hotel, hierover stond niks beschreven in het reisprogramma. Bij 3 hotels was ontbijt geboekt en de rest van de hotels niet. Hierover was niks beschreven. Een paar keer hadden we ontbijt gekocht en bleken we in het hotel ontbijt te krijgen/betaald te hebben. Doets had op zijn minst kunnen aangeven in het reisprogramma, welk hotel wel ontbijt bij zat en welke niet. Zij hadden de hotels voor ons geboekt.

-Laatste hotel in Park City, was een veel te duur en te luxe hotel voor ons. Hotel bleek 450 dollar ! (zonder ontbijt) per nacht te kosten. We voelde ons er helemaal niet fijn. We hebben er zelf nooit naar de prijzen gekeken omdat Doets voor ons alles boekte, we hadden de reis en hotel niet voor niks uit handen gegeven omdat wij er zelf de tijd hiervoor niet hadden.

-Afstand van de laatste 2 hotels klopte niet. Het was de ene dag 2 en half uur rijden en de andere dag 6 en half uur, dit had beter verdeeld moeten zijn. Ook lag het een na laatste hotel uit de route, we moesten er in totaal 70 miles voor omrijden!

-We kregen van Doets voor vertrek ook geen wegenkaarten, die hadden ze niet voor ons. We hebben uiteindelijk zelf bij de ANWB wegenboek van Amerika moeten kopen. We kregen wel een kofferband en kofferlabels met hun naam erop (reclame), deze heb ik weggegooid, ik ga voor deze organisatie geen reclame maken.

-Geen enquete gekregen na deze reis, alleen een sms om ons welkom thuis te heten.

Uw ervaring met Doets Reizen

Ze kunnen prima je reis boeken, maar verwacht geen service. Ze zijn hiervoor te commercieel.

Reactie Doets Reizen:

Beste mevrouw van den Berg,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen.
Wij vinden het jammer om te lezen dat wij de verwachtingen van uw reis op sommige vlakken niet hebben kunnen waarmaken.
Uw feedback is voor ons zeer waardevol en daarom willen we graag het gesprek met u aangaan.
In uw review lezen wij dat een aantal zaken niet duidelijk zijn geweest voor u. Wij nemen daarom per e-mail of telefonisch contact met u op om uw reiservaringen persoonlijk met elkaar door te nemen.
Clientservices
Doets Reizen

Score voor Doets Reizen: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Naam reis: Rondreis westen van Amerika