Robert Franke

Onze reis was van begin tot het eind toe geweldig. Canada heeft ons echt gegrepen, zowel qua bestemmingen waar we hebben geslapen, de bevolking en zeker al het Wildlife wat we hebben gezien. Van Lake Peyto, Lake Louise en Lake Maligne zijn echte toppers. Druk in de zomer maar als je op tijd gaat zeker de moeite waard. We hebben daar een zevental Beren gezien, Bald Eagle's, een mooie grote Moose, etc etc. Ook de Heli Hike is een absolute aanrader, landen midden in de natuur en dan met je gids/piloot een korte hike naar een waterval waar je met een glas bubbels heerlijk kan genieten. Decadent wellicht, maar o zo leuk. Hawaii als ons toetje was door orkaan Lane uitdagend, maar uiteindelijk hebben we er geen minuut minder om hoeven te genieten. Maui is geweldig en ook de accommodatie daar was geweldig. Wat is er mooier dan snorkelen met meerdere schildpadden om je heen ;-)

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets Reizen neemt je zeer veel uit handen zonder dat je de voorpret verliest. Top accommodaties op bijzondere plekken, veel kennis over het land en altijd met je mee denkend. Nu twee mooie en grote reizen geboekt via Jan Doets en er gaat zeker een volgende komen.

Score voor Doets Reizen: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Naam reis: Calgary-Vancouver-Maui-LA