Hein & Karin Martens

We hebben een fantastische reis gehad. In 24 dagen hebben we veel gezien en zijn door vier staten gereden, te weten California, Nevada, Utah en Arizona. Onze ervaring is dat je eigenlijk niet buiten een gps navigatie systeem kan. Wiij hebben de navigatie via de mobiele telefoon gedaan. Dit ging prima tot dat er geen internet verbinding meer was. Dit gebeurde in Deathvalley en bij het Yosemite park, waardoor we hier veel gemist hebben. Het verblijf was dan ook te kort ( 1 nacht). Tip altijd een GPS adviseren.
Het Kabuki hotel in San Francisco, bracht 112 dollar in rekening voor tax. Bij navraag bleek dit een vergissing. Bij het inleveren van de huurauto werd 65 dollar in rekening gebracht voor een volle tank benzine, maar dit hadden wij vooraf al betaald. Via de klanten service is dit weer ongedaan gemaakt. Dus blijf allert.

Uw ervaring met Doets Reizen

Alles was tot in de puntjes goed geregeld. Met de route beschrijvingen konden we niet uit de voeten. Onduidelijk en te gedetailleerd. Klopte ook niet altijd. Een extra punt van aandacht, is het altijd aanbevelen van een jaarpas voor de nationale parken. Bij twee parken heb je de 80 dollar er al uit.

Score voor Doets Reizen: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Naam reis: Westcoast America