Kwaliteit
Bereikbaarheid

Annelinde

Super service en top kwaliteit!
Wij hebben bamboe jaloezieën besteld, deze zijn echt van top kwaliteit en dat straalt het ook uit.
Naar eigen toedoen is er bij ons in de eerste week dat we de gordijnen hadden een ongeluk gebeurt binnenshuis. Er waren daardoor beschadigingen ontstaan aan de jaloezieën waar we voorheen juist heel blij mee waren.
Ik heb gevraagd naar de mogelijkheden bij doehetbudget.nl en wij hadden geen betere hulp of service kunnen krijgen. We zijn tot een overeenstemming gekomen die boven verwachting was en doehetbudget heeft ze weer gerepareerd als nieuw. Zelfs toen er bij de bezorging van een andere partij iets mis ging hebben ze weer laten zien hoe top hun service is door verantwoordelijkheid te nemen, goed te communiceren en de situatie uitstekend op te lossen.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Annelinde,
Heel erg bedankt voor deze review.
Wat super leuk om te lezen dat u mijn service en manier van communiceren zo op prijs heeft gesteld. Zelfs toen er zonder ons toedoen een ander probleem was ontstaan.
Nogmaals ontzettend bedankt en veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Ik hoop van harte dat de hond er nu van af blijft :)
Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Score voor Doehetbudget.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: