Kwaliteit
Bereikbaarheid

Een zeer slechte service bij slechte kwaliteit jaloezieen. De bouwmarkt had betere kwaliteit geleverd.. Durven te beweren dat snijschade, persschade en zwarte verfvlekken op witte jaloezieen normaal is(?) en dat er niets zichtbaar is op de toch zeer duidelijke foto’s. Bij aandringen wordt dan met moeite toegegeven dat enkele punten inderdaad niet behoren en daarop toch weer beweerd dat na ophangen op miraculeuze wijze niets meer zichtbaar zal zijn, kunt u het nog volgen(?) wij niet meer. Na nog verder aandringen is het aanbod dat wij de gordijnen retour mogen doen voor reparatie maar dan mogen we wel weer minimaal 3(!) weken wachten. Omdat de transporteur er minimaal 2 weken over doet over transport nota bene binnen Nederland. Ze zullen ons waarschijnlijk bellen in een paar dagen tijd, enige haast wordt er niet gemaakt want wij wachten toch wel. Absurd dat je weer min 3 weken zonder gordijnen moet zitten en dat er uberhaupt zoveel discussie moet bestaan over de producten met schade. Helaas, wij begrijpen niet waar de goede reviews vandaan kwamen, laten ze die dan zelf schrijven misschien? Wij zijn in ieder geval wel heel blij dat we de vervolgbestelling van onze andere gordijnen a 3500€ nog niet bij dit bedrijf geplaatst hadden, geluk bij ongeluk!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Yesim,
We vinden het echt vervelend dat u onze service op deze manier heeft ervaren en deze review heeft geplaatst. We zijn een internetwinkel en onderdeel daarvan is dat een product retour moet in het geval van service. Als vanzelfsprekend staat ons aanbod nog open om dit voor u te doen.
Indien u niet wilt dat wij de jaloezie retour halen hopen we dat u evengoed veel plezier heeft van uw nieuwe jaloezie. De kleine oneffenheden aan de bovenbak zijn immers niet meer zichtbaar wanneer de voorlijst hierover is geplaatst.
Graag vernemen we het als we hierin nog iets voor u kunnen betekenen.

Team Doehetbudget.nl

Score voor Doehetbudget.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: