Kwaliteit
Bereikbaarheid

Mandy

Het bestellen van de duettes ging vrij gemakkelijk, goede hulp aan meetinstructie op de website en goede hulp in de winkel (heel fijn dat je staaltjes kan bestellen/meenemen om het te bekijken en voelen!). De klantvriendelijkheid na de bestelling was echter ver te zoeken. We hadden bewust gekozen voor ophalen omdat we het sneller in huis hadden, en het op de route ligt van het woon-werkverkeer van mijn partner. Na ruim 2 weken nog niets vernomen, zelf bellen en er blijkt een onderdeel te missen waardoor we nog 2 weken moeten wachten en het ophalen op dat moment een probleem zou worden doordat mijn partner een paar weken van huis zou zijn. Het zou Doe Het Budget sieren als ze zelf met deze info zouden komen. Opsturen gaat lastig als er doordeweeks niemand thuis is en ook bezorgen op werk is geen optie. Aan de telefoon geen enkel begrip en afgesnauwd worden met de mededeling ‘wacht maar tot je een mailtje krijgt dat de bestelling klaar ligt’. Jammer, we hebben er toch voor gekozen de rest van de raamdecoratie van ons nieuwbouwhuis elders te bestellen!
Raamdecoratie is mooi en goed van kwaliteit, maar het opvolgen van de meetinstructie heeft er wel toe geleidt dat de duettes eigenlijk aan beide kanten een halve centimeter te smal zijn waardoor er ondanks verduistering licht in de slaapkamer valt. Ook vonden we (als beide fulltime werkenden) jammer dat we niet op zaterdag of zondag terecht konden in de showroom.
Klantvriendelijkheid kan voor mij persoonlijk een bedrijf wel maken of breken, dus helaas zal ik Doe Het Budget niet snel aanbevelen, of anders met een kanttekening.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Mandy,
Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat het bestellen gemakkelijk ging en de kwaliteit van onze producten door u als goed worden ervaren.
Toch verdient deze review (ook voor de externe lezer) wel een toelichting. U geeft namelijk enerzijds aan dat het gemakkelijk was om te bestellen met onze meetinstructie op onze website. Maar anderzijds geeft u aan dat u mede daardoor een verkeerd product heeft bestelt. Bij het bepalen van de breedte heeft u per abuis de correctiemarge van de jaloezieën toegepast ipv de duette correcttiemarge. Wat als gevolg had dat u een te smalle duette heeft samengesteld.
Ondanks deze vergissing hebben we meegedacht naar een oplossing, waaronder ook een kosteloze. Dit aanbod staat vanzelfsprekend nog open.
We hebben mekaar gesproken naar aanleiding van uw review en u gaf aan dat het woord ‘afsnauwen’ en ‘wacht maar’ niet de correcte weergave was. De ergernis zat m in het gegeven dat uw partner vanwege zijn werk de raamdecoratie niet kon komen afhalen en dat u dit moest doen, alsmede de montage van de raamdecoratie. Voor het transportprobleem is ook veelvuldig meegedacht en zijn diverse oplossingen aangedragen. Zoals verzending naar uw werkadres en nog een aantal andere mogelijkheden. Geen van allen vond u geschikt en u wilde het komen ophalen bij onze showroom.
We hechten veel waarde aan onze klantenservice. Vandaar ook dat we zo met u hebben meegedacht naar oplossingen. Desalniettemin vinden we het erg jammer dat u onze service zo heeft ervaren en hopen we u alsnog in de toekomst terug te zien als klant. Onze oplossingen voor de te smalle duette zijn uiteraard ook nog van kracht.
We zijn voor advies via Whatsapp in het weekend bereikbaar. Uw tip over de bereikbaarheid in het weekend van onze showroom zullen we meenemen. Bedankt daarvoor!
Team Doehetbudget.nl

Score voor Doehetbudget.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: