Djus.nl

Service
Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

Het is jammer dat als je kind wordt ingeschreven op surfen het dan uiteindelijk aan watersport activiteit mee doet. Zoë heeft het wel naar haar zin gehad maar heeft nu niet geleerd te surfen en dat is toch wel spijtig. Ik vraag mij oprecht af of het had uitgemaakt als haar groep van drie 's avonds telkens weer had moeten aansluiten bij de watersporters.

Zoë heeft een geweldige week achter de rug!

Prijs op de website en de werkelijke prijs gelijk maken. Voelt niet goed dat je meer moet betalen dan aanvankelijk op de site staat.

Reactie Djus.nl:

Hoi Jeroen, Dank voor je mening. Ik zal nog even toelichten waarom (we in overleg met de meiden) ze in de week hebben verplaatst van het surfkamp naar het watersportkamp. De meiden waren veel ouder dan de rest. Tevens verbleven de meiden wel in de beachfarm en gingen de andere kinderen gewoon naar huis. We hebben toen voorgesteld om mee te doen aan het watersportkamp zodat ze met leeftijdsgenoten die ook verbleven in de beachfarm konden optrekken. Dat betekent dat je minder surft inderdaad, maar omdat het een duurder kamp ik kunnen we wel heel veel andere vette activiteiten doen. Zo hebben ze bijvoorbeeld wel mee kunnen doen met banaanvaren. We stellen daarom graag voor dat de drie meiden kosteloos nog een keer bij ons komen surfen op een zondag. Goed idee?

Score voor Djus.nl: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Soort activiteit/ arrangement: surfkamp