Djus.nl

Service
Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

- Surfkamp was een mooie sportieve ervaring, geleid door surfprofessionals
Verbeterpunten:
- veiligheid tav het eten
- het ophaal/einde van het kamp staat onduidelijk vermeld. Dit zou beter kunnen.

- Kunnen trainen op EpiPen
- Bespreken van allergie; laten zien van inkoop van eten ed.
- deskundige serieuze professionele surftrainers /
- hoofd trainer had oog voor EHBO, en de speciale aandachtsituaties

- aanpak van de kok.
Maak een weekmenu, en houd je daar aan. Mijn zoon heeft een pinda-allergie. Alles was top en in detail doorgesproken. Het ging bijna fout met eten op 1 avond, doordat de kokkin van het doorgesproken plan afweek. Dat in zichzelf was geen probleem geweest, als ze pro-actief (wat was doorgesproken) had aangegeven - ik heb iets veranderd, kun je even meekijken of je alles mag. Dit had ze niet gedaan waardoor er pinda in het eten werd verwerkt.
Het was dat hij op eigen initiatief op tijd de keuken in was gegaan en alert was om te constateren dat er iets anders werd gekookt dan op de startdag was besproken; anders had hij mogelijk iets gegeten wat schadelijk voor hem had kunnen zijn. Nu was het resultaat dat hij een kale hap had; en een gedesillusioneerde zoon daar kokkin niet liet blijken het vervelend te vinden dat ze een fout had gemaakt.
Nu heeft mijn zoon de leeftijd dat hij in de keuken kan checken - en hij heeft door dit incident geleerd dat hij niet altijd op iemands woord aankan en dit zelf altijd moet controleren - maar bij een ander kind had dit gruwelijk mis kunnen gaan.

Ik denk dat een professionele organisatie als wat jullie proberen te zijn een dergelijk incident niet mogelijk zou moeten zijn. Fouten kunnen worden gemaakt, maar deze had op een hele simpele manier voorkomen kunnen worden. Mijn advies zou dan ook zijn de inkoop/menukeuze verder te professionaliseren, hierdoor kan op een simpele manier dit soort issues worden voorkomen. Fijn voor de organisatie, de kok zelf, en het kind met de allergie en alle andere kinderen die er bij een daadwerkelijk incident ook wat van hadden gemaakt.

Score voor Djus.nl: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Soort activiteit/ arrangement: kitesurfkamp