Marcel Verweg

Na contact te hebben gezocht met het bedrijf betreffende de afwerking van de verlichting kreeg ik een mail waarin de medewerker het met mij eens was en overleg zou plegen. Enige tijd later kreeg ik het bericht dat dit de standaard was. Erg teleurstellende reactie zeker gezien dat de persoon bevestigde dat de afwerking niet mooi was.

Snelle aflevering

Reactie Designspiegels.nl:

Goedendag,
Bedankt voor uw review. Wij betreuren het dat u de afwerking niet mooi vindt. Echter is dit bij een maatwerkproduct, met deze keuze qua verlichting, niet anders. U heeft voor een maatwerkspiegel gekozen welke voorzien moest worden van directe en indirecte verlichting. Normaal gesproken wordt er een behuizing om de indirecte verlichting geplaatst, echter is dit niet mogelijk als men ook kiest voor directe verlichting omdat de behuizing dan niet past. Wel is het zo gemaakt dat de ledverlichting puntjes niet te zien zijn. Wij zijn namelijk continu aan het doorontwikkelen en daardoor heeft u het nieuwste van het nieuwste. Smaken verschillen uiteraard. We vinden het jammer dat u deze vorm van afwerking minder mooi vindt.
We hopen dat u wel veel plezier heeft van de bestelde spiegel en wensen u een fijne dag verder.
Groet, team De Spiegelfabriek

Score voor Designspiegels.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee