Info over verloop aanvraag
Sjouwfeur

J van Mazijk

Zeer slecht

Als mensen schade hebben opgelopen moet je dat op een fatsoenlijke manier oplossen en niet zeggen dat dat het risico in verband met de prijs van het verhuizen.

Reactie DeMeubeltaxi.nl:

Beste J van Mazijk,
Dank u voor het schrijven van deze recensie. Het bevestigt gelukkig dat wij niet perfect zijn en dat alle recensies ook wel écht zijn. In uw geval hebben wij duidelijk de verwachtingen niet duidelijk genoeg gemaakt. Onze excuses daarvoor.
U heeft bij ons een offerte aangevraagd voor een complete verhuizing. Wij hebben u dit toen aangeboden voor €2.862. Hierop heeft u gereageerd veel zelf al te willen doen en alleen de grote stukken door De Meubeltaxi te willen laten doen. Hierop volgend hebben wij u een offerte gedaan van €692.
Na afloop heeft u schade gemeld bij ons: zwarte vlekken op het hoofdbord en krassen op de zijkant van de wasmachine en de droger. U heeft deze meubels zelf vooraf niet ingepakt en ook ons niet verzocht om deze voor u in te pakken. De krassen op het witgoed zijn waarschijnlijk ontstaan op het oude adres. Hier stond het zeer strak in een soort kast en moesten wij moeite doen om het eruit te halen. De vlekken op het hoofdbord zouden van handen kunnen zijn.
U wilde een goedkope verhuizing en daar hoort een verhoogd risico op schade bij. Dat risico is dan het uwe.
M. Kat

Score voor DeMeubeltaxi.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: