Info over verloop aanvraag
Sjouwfeur

Jacq Zinken

Wisselend

vriendelijke sjouwfreurs

De communicatie (zowel naar de klanten als naar de sjouwfeurs) kan mijns inziens aanzienlijk beter. Bij de sjouwfeurs ontbrak het bijvoorbeeld aan informatie over het te ontruimen pand (die ik wél had doorgegeven) en ze moesten me vanuit Gorinchem nota bene bellen over het afleveradres!
Ik werd ook overvallen door het feit dat de medewerkers plotseling aangaven dat 'de tijd op was' en dat ze niet veel meer konden inladen/meenemen. Dat kwam me redelijk absurd voor. Ik verkeerde in de veronderstelling dat ik een verhuisbedrijf in de arm genomen had dat gewoon de hele klus zou klaren. Als dat meer tijd in beslag nam dan oorspronkelijk gedacht, zou ik de uren extra betalen. Er is in dit geval wel nog een soort tussenoplossing gevonden, maar ik bleef toch achter met spullen die ik zelf maar in Gorinchem moest zien te krijgen.
Per saldo: zowel voor de klant als voor de Meubeltaxi zou het veel beter zijn als er vooraf zorgvuldiger gecommuniceerd werd over de gang van zaken, en de klant zou er zeker van moeten kunnen uitgaan dat alle gegevens die hij/zij verstrekt ook bij de medewerkers terecht komen.

Reactie DeMeubeltaxi.nl:

Beste Klant,
Bedankt voor het schrijven van een review. U heeft helaas geen perfecte ervaring gehad. Wij hadden u beter kunnen helpen. Onze website voorziet 2 routes waarbij u gekozen heeft voor route 1:
Route 1: je selecteert een verhuispakket en bepaalt zelf het aantal verhuizers, grootte wagen en hoeveelheid uur. Selecteert je 2 uur, dan gaan we 2 uur aan de slag en rijden daarna door na de volgende klus.
Route 2: je selecteert OFFERTE en geeft daarbij alle details op van de verhuizing. Omdat wij alle details weten van de verhuizing kunnen wij goed bepalen hoeveel tijd er nodig is voor de verhuizing en een offerte sturen met een vaste prijs, ongeachte de uiteindelijke duur van de verhuizing.
Wij hebben er alles aan gedaan om er voor te zorgen dat de klus afkwam door nog 2 extra verhuizers te sturen.
Hopelijk zien we u toch nog terug.
M. Kat

Score voor DeMeubeltaxi.nl: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: