Info over verloop aanvraag
Sjouwfeur

particulier

deskundig, rustig, zorgvuldig, goede informatie tijdens verhuizen van vleugel. Kortom: prima personeel !

de ingehuurde lift.
1) geen info over hoe lang we moesten wachten: bleek ca. 1 uur te zijn
2) veel risico genomen bij het opladen en laten zakken van de vleugel van 1 hoog naar begane grond. Vleugel was niet geborgd en het zag er erg instabiel uit. We denken dat als er iets plotselings was gebeurd, (bijv. een schokje of hapering) de vleugel zou zijn gaan wankelen en van het bakje zou zijn gevallen.

Reactie DeMeubeltaxi.nl:

Beste Particulier,
Bedankt voor het schrijven van uw recensie. Wij waren inderdaad 1 uur eerder dan het afgesproken tijdvak. Onze collega van de verhuislift bleek alleen niet eerder te kunnen komen en was er op het besproken tijdstip. We hadden u hierover vooraf gebeld en dit was geen probleem. Onze excuses als wij dit niet duidelijk hebben overgebracht.
Achteraf gezien hadden we bij de verhuizing van uw vleugel beter een hijskraan in kunnen zetten. De situatie op het laadadres was zodanig dat het plaatsen van de verhuislift heel erg lastig was. Wij hebben hier van geleerd en zullen dit in het vervolg anders aanpakken.
Desalniettemin is de verhuizing van uw vleugel veilig verlopen. Uw vleugel hebben wij gedemonteerd en verpakt. Wij hebben de vleugel op de lift geschoven en deze helde inderdaad een klein beetje naar links. Het gewicht van de vleugel zat aan de rechterkant en laag, dus de kans dat deze om zou vallen was niet aanwezig. De verhuislift stond volledig stabiel verankered. Op het moment dat wij geen vertrouwen hebben in de situatie zullen wij ten alle tijden stoppen en niet verder gaan.
Dank voor uw feedback; wij nemen deze ter harte!
M. Kat

Score voor DeMeubeltaxi.nl: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: