Info over verloop aanvraag
Sjouwfeur

CSPB

In tegenstelling tot de vorige keer dat ik ze in de arm heb genomen, minder goed. Dat komt met name omdat men zich niet aan de afspraken heeft gehouden. De belofte om tussen 11.00 en 15.00 uur te komen werd daags tevoren gewijzigd in 'tussen 09.00 en 10.00' wat heel vervelend was, omdat ik van verder weg moest komen. Gelijk telefonisch contact opgenomen en besproken, doch alles werd weerlegd omdat ik een zogeheten flexibel contract was overeen gekomen en daarvoor tevens een korting had gekregen. Dat gegeven was mij totaal onbekend en een korting had ik niet om gevraagd. Omdat het niet meer veranderd kon worden in de planning gevraagd of ik dan de 1e verhuizing zou zijn de volgende dag en ik er van op aan kon dat men om 09.00 uur op voor de deur zou staan werd gezegd dat ze waarschijnlijk al voor 09.00 uur aanwezig zouden zijn. Stond er zelf uiteindelijk om 08.45 uur (ondanks de vele files) en heb toen 45 min staan wachten tot de meubeltaxi er was. Tussendoor nog gebeld en toen was dezelfde meneer van de vorige middag zijn toezegging over het tijdstip allang weer vergeten en werd simpelweg verwezen naar de sms waarin stond tussen 09.00 en 10.00 uur. Eerlijk gezegd vind ik dit geen service.

Het sterke punt zit 'em voornamelijk in de chauffeurs zelf die nergens te beroerd voor zijn en uitermate vriendelijk.

Beter en duidelijker communiceren over de mogelijkheden en geen valse beloftes doen.

Reactie DeMeubeltaxi.nl:

Beste CSPB,
Bedankt voor uw recensie. Onze excuses voor de warrige communicatie. Daar zijn we inderdaad niet duidelijk in geweest. We nemen uw feedback mee in onze verdere ontwikkeling en zullen er van leren.
M. Kat

Score voor DeMeubeltaxi.nl: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: