Info over verloop aanvraag

Matig

Communicatie, flexibiliteit in levering

Reactie DeMeubeltaxi.nl:

Beste Anoniem,
Naar aanleiding van uw recensie heb ik u gebeld om deze nader door te spreken. De situatie is de volgende geweest:
De Meubeltaxi heeft in opdracht van uw keukenwinkel de keuken bij u bezorgd. De afspraak die wij met de keukenwinkel hebben, is dat wij de keuken binnen 3 werkdagen voor montage mogen bezorgen, waarbij wij de datum mogen bepalen.
De ons bekende montagedatum was dinsdag 16 oktober. Op zondag en maandag kunnen wij de keuken niet afhalen, omdat de winkel dan dicht is. Wij hebben vrijdag 12 oktober de keuken bij u geleverd.
Toen wij deze keuken kwamen leveren, werd er bij u in huis gewerkt waardoor de keuken niet daar geplaatst kon worden. Er is toen aangegeven om de keuken in de tuin te zetten.
Uit ons gesprek kwam naar voren dat de montage niet op de 16e plaats zou vinden, maar op de 18e. Gevolg is dat uw keuken 6 dagen in de tuin heeft gestaan, wat niet ideaal is.
Wij waren het met elkaar eens dat de ontstane situatie met name het gevolg is geweest van onduidelijke en incomplete communicatie vanuit de winkel. Als aan ons de juiste montagedatum was doorgegeven, dan was de keuken waarschijnlijk dinsdag of woensdag geleverd. Dan was er waarschijnlijk ook ruimte binnen, omdat de werkzaamheden daar dan waren afgerond.
Het spijt mij voor u dat u hiervan de dupe bent en ik zal de situatie met de keukenwinkel bespreken.
M. Kat

Score voor DeMeubeltaxi.nl: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: