Info over verloop aanvraag
Sjouwfeur

Arja

Vriendelijke, aardige mannen. Behulpzaam en meewerkend, alleen was de capaciteit achteraf niet genoeg..

transport piano was de hoofdreden

piano zelf is netjes overgegaan, alleen heel erg jammer dat er een paar grote zwarte strepen getrokken zijn op de net opgeknapte houten vloer:(( We zijn nog bezig met deze weg te werken, maar is de vraag of dit gaat lukken!! Mocht pas gisteren weer dweilen ivm inwerken van de olie, helaas zijn strepen nog steeds te zien.. Op dit moment loopt navraag bij het bedrijf dat de vloer gedaan heeft. Transport piano was de hoofdreden om voor de meubeltaxi te kiezen, vind het niet professioneel dat dan vervolgens de houten vloer wordt beschadigd!? Hoe gaat dit bij al die andere adressen dan???
Verder erg jammer dat het zo onduidelijk is wat precies nodig is om een volledige inboedel van een gezin te verhuizen. Dit had m.i. beter uitgevraagd moeten worden! Wij kunnen dit zelf niet goed inschatten. Andere bedrijven boden aan voor hetzelfde geld met twee auto's te komen, spijt dat we dit niet gedaan hebben. Dacht dat dat bij de Meubeltaxi dan dus de vrachtwagen groter zou zijn!? Nu moesten we zelf nog een aantal keer heen en weer met de boedelbak. Verder hadden naar ons idee de matrassen bovenop de rest gekund, waardoor er meer mee had gekund.

Score voor DeMeubeltaxi.nl: 2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: