Slecht, u belooft zeer snel te leveren, echter heb ik nog steeds niets ontvangen
(d.d. 26/09/14)
Sterke punten
Zie boven
Reactie De Horlogebanden Specialist:
Goedemiddag,
De order is de 19e naar u verzonden maar is helaas weer retour gekomen. Er is tijdens de order namelijk geen huisnummer ingevuld.Het systeem verwerkt automatisch de gegevens die ingevoerd worden. Helaas heeft 1 van onze medewerkers dit ook over het hoofd gezien.en is deze daarom ook weer retour gekomen. de 26e is deze weer opnieuw naar u verzonden met het juiste huisnummer. onze excuses voor dit ongemak.