Goede service
Sterke punten
Net contact gehad over de levering van een horlogebandaanzetter. De envelop die ik per post toegezonden kreeg was leeg. Een gedeelte van de sluiting was al opengemaakt en de bandaanzetter was weg. Even gebeld en meteen opgelost. Er wordt vandaag een andere verstuurd. Netjes!