Super service, smelled bezorging precies zoals afgesproken via ons vriendelijke telefoongesprek. De dame aan de telefoon had duidelijk verstand van zaken en dacht met me mee; wat wil je als klant nog meer...
Als ik toch een kleine tip mag geven voor de sintperiode: niet jullie naam op de buitenkant van de envelop stempelen...het veraad al snel wat erin het pakje zit;-)
Sterke punten
Vriendelijkheid aan de telefoon, supersnelle service (volgende dag al in huis) mooie producten; goeie kwaliteit!