Op zondag besteld en kreeg gelijk een bevestiging. Vervolgens zijn ze vergeten een mail te sturen met dat het horlogebandje is verzonden maar het bleek al in de brievenbus te liggen.
Sterke punten
klantenservice was erg goed en vriendelijk!
klantenservice was erg goed en vriendelijk!