{k had een horlogeband besteld /betaald. Maar ik kreeg een mail dat mijn keuze bandje niet meer leverbaar was. Dat vond ik wel jammer..Want op de site stond daar niets over vermeld. Maar er werd een alternatief voorgesteld ( afbeelding ) en daar kon ik mij wel in vinden. Dus nu ben ik de tevreden eigenaar van een mooi horlogebandje.Alles werd zeer vlot en correct afgehandeld , compliment !!
Sterke punten
De correcte afhandeling van e,e,a,