Goede webshop.
Er was iets mis gegaan buiten hun schuld.
Ik heb het idee dat deze mensen nog weten dat de klant koning is en hebben het opgelost.
Dank hiervoor.
Sterke punten
Als het fout loopt en dit lag in mijn geval aan de postbezorging dan lossen deze mensen het op.
Niets meer dan alle lof voor deze mensen.
Jammer dat de poterijen in ons land de verantwoording niet meer hebben voor de spullen van anderen.