Reviews

8.8 / 10
6047 beoordelingen
Schrijf beoordeling

Kelly

1/10

Zeer slecht bedrijf!

Reactie DeBloemist.nl:

Bedank voor je feedback, vervelend dat de levering van je bestelling niet is verlopen zoals gewenst. Zoals je kunt zien in de track & trace hebben we je bestelling op tijd verwerkt en meegegeven aan de bezorgdienst. Door een foutsortering heeft je zending vertraging opgelopen. We hebben hiervoor een navraag uitgezet bij de vervoerder. Omdat het er op leek dat de foutsortering niet snel opgelost kon worden hebben we in overleg met jou besloten om je bestelling opnieuw te versturen.
Je feedback over de ene na de andere smoes kan ik mij niet in vinden. We hebben alles open gecommuniceerd met je en gezamenlijk besloten dat we het product opnieuw zouden versturen.
We begrijpen dat je als klant verwacht dat de levering van je bestelling altijd gladjes verloopt. Dit is ook wat wij altijd proberen te realiseren, maar je zult ook begrijpen dat we voor het laatste stukje van de order verwerken een bezorgdienst nodig hebben.


Score voor DeBloemist.nl: 0.5/5