Reviews

8.8 / 10
6042 beoordelingen
Schrijf beoordeling

P.P. BV

1/10

Superslecht, klantonvriendelijk en niet servicegericht bedrijf

Reactie DeBloemist.nl:

Vervelend dat de levering niet is verlopen als gewenst, we begrijpen dat je als klant verwacht dat de levering van je bestelling altijd gladjes verloopt. Dit is ook wat wij altijd proberen te realiseren, maar voor het laatste stukje van de order verwerking hebben wij een bezorgdienst nodig.
In deze drukste tijd van het jaar kan er wel eens iets mis gaan met de bezorging van je bestelling, er vervelend natuurlijk en ook niet de bedoeling. Zoals je kunt zien in de track & Trace was je bestelling op tijd verwerkt en meegegeven met de bezorgdienst.
Helaas is je bestelling fout gesorteerd en zoek geraakt, we hebben natuurlijk direct je bestelling opnieuw verstuurd toen duidelijk was dat deze zoek was. Dit hebben we ook samen afgesproken.
We begrijpen dat je het vervelend vind dat je fruitmand later dan gepland bij de ontvanger is bezorgd. Maar je moet ook begrijpen dat we gebruikmaken van bezorgdiensten om alle bestellingen te bezorgen.
We hebben open gecommuniceerd met je over de status van je bestelling, ook over de foutsortering. En we hebben het zo snel mogelijk opgelost, helaas konden we niet ook nog voldoen aan de door jou gevraagde vergoeding voor het iets later leveren van de fruitmand.
Mochten wij verwijtbare fouten hebben gemaakt dan nemen wij daar ook onze verantwoording voor.


Score voor DeBloemist.nl: 0.5/5