Reviews

8.8 / 10
6065 beoordelingen
Schrijf beoordeling

Jet

1/10

Zeer slechte ervaring: Moederdag boeket besteld en extra betaald voor bezorging op zondag 14 mei. Helaas heeft mijn 87 jarige moeder dit boeket pas maandagavond de 15e ontvangen. De klantenservice vanmorgen gebeld en die mevrouw was erg onvriendelijk en zei dat ze dan wel niet thuis geweest zou zijn. Mijn moeder kan de deur helemaal niet uit…..🤨.
Geen enkel excuus of sorry van deze dame.
Deze mevrouw van de klantenservice zei dat ze het ging uitzoeken en naar mij terug zou koppelen echter niets meer vernomen.
Uitermate teleurstellend en voor mij geen bloemist.nl meer.

Reactie DeBloemist.nl:

Bedankt voor je feedback,
Vervelend dat je geen positieve ervaring hebt gehad met de levering van de bloemen.
Je order was verwerkt en meegegeven voor levering op Moederdag, toen bleek dat deze niet was geleverd hebben we dit nagekeken en direct gemeld dat de levering niet was gelukt. Je order is de volgende dag opnieuw meegegaan met de bezorgdienst.
Op de navraag aan de bezorger waarom de levering niet gelukt was, hadden we nog geen antwoord. Het liefst hadden we je direct antwoord gegeven, maar dit moest even worden nagevraagd aan de bezorger van onze lokale bloemist.


Score voor DeBloemist.nl: 0.5/5