Reviews

8.8 / 10
6065 beoordelingen
Schrijf beoordeling

Esmiralda

1/10

Heel slecht!

Reactie DeBloemist.nl:

Hartelijk dank voor je feedback. We vinden het erg vervelend dat de levering niet is gelopen zoals gehoopt. We hebben jouw bestelling op tijd meegegeven aan de bezorgdienst. Helaas heeft de chauffeur vertraging opgelopen tijdens zijn route waardoor hij het pakket niet op tijd kon leveren. We hebben vervolgens de dag erna een nieuwe tros ballonen verstuurd op een nieuw opgegeven bezorgadres. Fijn dat we de fout hebben kunnen corrigeren en dat het zo is opgelost.
Met vriendelijke groet,
team deBloemist.nl


Score voor DeBloemist.nl: 0.5/5