Peter

Mooie bloemen
De bezorging erg beroerd. Ruim op tijd besteld en worden dan om 1800 uur geleverd.
Altijd fijn als je dit hebt besteld voor je 39e trouwdag.
In de loop vd dag een paar keer contact gehad en dan krijg je te horen dat het al verwerkt is.
Dit bezorgingsprobleem is echt een enorme domper

Reactie DeBloemist.nl:

Beste klant,
Doordat het maandag 2e paasdag was is er geen veiling geweest. Hierdoor zijn alle bloemen dinsdag ochtend geveild. Doordat onze bloemist de boeketten met verse bloemen wilde maken moest hij wachten tot deze binnen waren. Hierna is hij alles gaan maken en heeft hij uw bestelling rond 17u afgeleverd.
Aan het einde van zijn route ( rond 18u) toen hij terug was op de zaak heeft u de status van uw bestelling handmatig aangepast naar geleverd. Het was dus al eerder bezorgd.
Wanneer de bestelling eerder bij ons binnen was gekomen had u ook kunnen kiezen voor een ochtend zending. Tevens had u eventueel bij de opmerking aan kunnen geven de bloemen voor een bepaalde tijd te willen ontvangen. Dan kunnen wij hier zoveel mogelijk rekening mee houden.
Voor een bestelling die dezelfde dag nog geleverd moest worden vinden wij het een acceptabele service dat dit rond 17u kan zijn.
Team deBloemist.nl

Score voor DeBloemist.nl: 2/5