Ong-A-Swie

Wat een regelrechte teleurstelling! Ik woon in Suriname en wilde een Tropisch boeket naar m'n tante in NL sturen voor haar 75e verjaardag. De Bloemist adverteert met een foto van een prachtig tropisch boeket waarin typisch Surinaamse bloemen verwerkt zijn. Ik heb het XL-tropisch boeket met een doos bonbons besteld en een hele mooie tekst op het kaartje geschreven. Doordat ik in het buitenland woon heb ik het adres van mij neef in Nederland als afzender opgegeven.
Het boeket was volgens de mail van het bezorgbedrijf netjes op de afgesproken dag en tijd bezorgd. Een paar dagen na de bezorging nam ik contact op met m'n tante om te vragen of ze het boeket wel had ontvangen, omdat ik een dankbare reactie van haar had verwacht.
Ze had het boeket ontvangen, maar zonder kaartje, dus dacht dat het boeket van de afzender (m'n neefje) afkomstig was. Ze stuurde een foto van het boeket en tot mijn verbazing zat er niet één bloem vd geadverteerde foto van de Bloemist in het boeket.
Zwaar teleurgesteld, behoorlijk geïrriteerd en €90,-!!! armer, schrijf ik nu dit review.
Ik had liever eerlijk vóóraf te horen gekregen dat zij niet over de gevraagde bloemen beschikken en of ik akkoord ga met een alternatief bloemstuk, dan dat ik met dit bedrog achteraf geconfronteerd word.
De Bloemist krijgt van mij een dikke 0. Evenveel als ze waargemaakt hebben...

Reactie DeBloemist.nl:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij hebben mail contact gehad over uw bestelling en een foto ontvangen van het geleverde boeket. Zoals besproken zitten in het geleverde boeket alle bloemen die op de website staan, behalve één bloem. Deze was niet op voorraad en hebben wij vervangen voor een andere bloem. Zoals ook vermeld staat op onze website kan het boeket iets afwijken door beschikbaarheid.
Het geleverde boeket was een prachtig grote bos vol met tropische/ niet alledaagse bloemen.
De levering van uw bestelling is verder succesvol verlopen. Het enige is dat er één bloem vervangen is voor een andere soort. Wij kunnen ons hierdoor niet vinden in uw feedback.
Team deBloemist.nl

Score voor DeBloemist.nl: 0.5/5