AvW

Ik had een rozen biedermeier besteld echter er werd een boeket rozen bezorgd. Dit is echt heel wat anders. Zal dus niet meer bestellen via bloemist.nl

Reactie DeBloemist.nl:

Goedendag,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij hebben meerdere malen contact met u proberen op te nemen om hierover te kunnen overleggen, maar helaas krijgen wij geen reactie.
We vinden het jammer dat het bestelde boeket niet aan de verwachtingen voldeed. Kan het misschien zijn dat de verwarring is ontstaan over het woordje biedermeier'? Dit betekend namelijk 'halve bol', en zo is het boeket ook gemaakt. 'Biedermeier' is geen aanduiding voor een bloemstukje.
Zoals u kunt zien in de orderbevestiging en op onze website heeft u een biedermeier boeket besteld van rode rozen. Naar onze mening en volgens onze binderij, is dat ook wat er geleverd is.
U kunt hier de link vinden van het product dat u heeft besteld: https://www.debloemist.nl/bloemen_bezorgen_rode_rozen.
Indien u naar aanleiding hiervan nog feedback heeft, of vragen heeft, kunt u gerust contact met ons opnemen. Wij zijn u graag van dienst.
Team deBloemist.nl

Score voor DeBloemist.nl: 1/5