Kwaliteit van de lesauto's
Kwaliteit van de docenten
Informatie in de studiegids

N

Slecht met name aan Gijs Kantelberg

Het ziet er oké uit totdat je tegen foute antwoorden in de toetsen aanloopt en dan is de directeur beledigd en zet je opleiding direct stop.

Leerlingen serieus nemen en fouten erkennen ipv ontkennen. Niet zomaar een opleiding voor een leerling stopzetten.

Reactie De Verkeersacademie:

Beste Nienke,
Bedankt voor je review. Graag reageren we daarop.
Zoals bekend zijn wij in de weken 30 tot en met 32 gesloten in verband met de zomervakantie. Je hebt toen via Google het privénummer van een collega opgezocht en haar meermaals en, op z'n zachtst gezegd, nogal onbehoorlijk benaderd. Je had vragen over twee toetsvragen. Omdat mijn collega zich geschoffeerd voelde door 1) jouw agressieve benadering, en 2) het feit, dat ze vanuit haar vakantieadres niks voor je kon betekenen en jij dat haar probleem vond heb ik het overgenomen.
Ik heb docenten in hun vakantie gevraagd te reageren. Dat hebben ze gedaan. Je hebt uitleg gekregen over de vragen waarvan jij dacht dat die fout waren. Met die uitleg was je het niet eens en ben je ook tegen mij enorm tekeer gegaan. Niet 2 of 3 appjes, maar ht ging de hele dag door. Toen ik daarop je nummer blokkeerde, ging het via SMS ook nog een paar dagen door.
Zelfs in onze vakantie stonden we voor jou klaar en nóg was het niet genoeg en leverde ons dit vele scheldpartijen op via app, mail en social media. Het besluit om een opleidingsovereenkomst met een student te ontbinden nemen wij niet lichtvaardig. Maar wanneer er sprake is van grensoverschrijdend gedrag en er geen enkel respect voor medewerkers van De VerkeersAcademie wordt getoond trek ik inderdaad een grens. Ik was niet beledigd, jij hebt mij en diverse collega's beledigd. Dat is een heel groot verschil.
Alle cursusgelden en examengelden storten we terug zodra we terug zijn van vakantie. En het boekenpakket mag je zelfs houden. Ook langs deze weg wens ik je heel veel succes met het behalen van je diploma.
Met vriendelijke groeten,
Gijs Kantelberg

Score voor De Verkeersacademie: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Opleiding rijinstructeur