Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

Dekker

We zijn heel prettig geholpen door Lisa, Jill & Nico. Meerdere keren zijn wij in de winkel geweest om ons perfecte plaatje bij elkaar te zoeken, waarbij het stylingsadvies van Lisa hele leuke, mooie en verrassende aanvullingen gaf op hetgeen wij zelf voor ogen hadden. Er werd goed naar ons geluisterd, meegedacht en direct navraag gedaan als wij een vraag hadden. Het was fijn dat tijdens het stylingsadvies van Lisa ook Jill (verkoopadviseur) mee liep om een compleet beeld te hebben van de mogelijkheden. Al met al een hele fijne ervaring en wij kunnen niet wachten tot onze mooie meubels worden geleverd!

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

klantvriendelijk, meedenkend, vakkundig, veel kennis, goede prijs/kwaliteitsverhouding en een mooi assortiment

Reactie De Ruijtermeubel:

Beste mevrouw Dekker,
Hartelijk dank voor je positieve feedback! Het is geweldig om te horen dat Lisa, Jill en Niko je zo goed hebben geholpen bij het samenstellen van je perfecte plaatje. Het feit dat ze niet alleen naar je wensen hebben geluisterd, maar ook verrassende aanvullingen hebben aangedragen, toont hun toewijding aan klanttevredenheid en expertise. We begrijpen dat je niet kunt wachten tot je nieuwe meubels worden geleverd, en we zijn ervan overtuigd dat ze perfect zullen passen in je interieur.
Alvast veel plezier met je aankoop!
Kim van Velsen

Score voor De Ruijtermeubel: 5/5
Zou u De Ruijtermeubel aanbevelen aan familie en/of vrienden? Ja
Aangekocht product: Bank, eettafel, eettafelstoelen en eettafelbank