Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

Marlene Bakker

De Ruijtermeubel heeft een heel mooi, breed assortiment en geeft uitstekend advies. De verkopers / verkoopsters nemen alle tijd voor je en geven de gelegenheid om rustig te kunnen beslissen. Na de aankoop gaat de service verder. Door het inplannen van de bezorging en de bezorgers zijn ook vakkundig op hun gebied met het keurig afleveren en viltjes onder de meubels aanbrengen. En als extra plus punt hun beleefdheid en vrolijkheid. Al het verpakkingsmateriaal werd meegenomen. Er was een probleem inzake de bezorgkosten ook dat werd ter plekke opgelost door de bezorgers en het teveel berekende bedrag stond binnen no time op onze bankrekening. Ik kan de Ruyter meubels dan ook van harte aanbevelen. Marlene Bakker

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Klantvriendelijkheid, vakkundigheid de service die niet stopt na de aankoop en het brede en grote assortiment aan meubels en alles wat er verder mee te maken heeft

Reactie De Ruijtermeubel:

Beste Marlene,
Bedankt voor je prachtige aanbeveling! Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad bij De Ruijtermeubel, van het brede assortiment en uitstekende advies tot de aandacht en service na aankoop. We hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Nogmaals bedankt voor deze review en we hopen dat je nog vele jaren van je meubels zult genieten!
Kim van Velsen

Score voor De Ruijtermeubel: 5/5