Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

Diane

Heel leuke verkoopster met goede adviezen, leuke bank uitgezocht, maar helaas bij levering al gat aan de onderkant in de bank. Dit zou gemaakt worden. Er zou nog door iemand naar ons gebeld worden hierover, nooit meer iets over gehoord.
Na 3 dagen ontstond al plooiing in 1 van de zitkussens. Waar we nog nauwelijks op gezeten hadden. Na foto's te hebben opgestuurd wordt deze plooiing als binnen de marge van 2 cm beschouwd en moeten we het er dus maar mee doen. Er kan wel een extern bedrijf (uitgezocht door de ruijtermeubel) naar de klacht komen kijken maar als die ook vinden dat de klacht binnen de marge van plooiing valt moeten we die kosten ook nog eens betalen.
Wat een verschrikkelijk slechte afhandeling van een serieuze klacht.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Fijne verkoopster die ons super goed geholpen heeft maar service na aflevering en klachten is verschrikkelijk slecht.

Reactie De Ruijtermeubel:

Beste mevrouw Diane,
Bedankt voor uw eerlijke feedback, uw opmerkingen nemen wij zeker mee om onze serviceprocessen te verbeteren. Ik begrijp dat uw klacht niet naar tevredenheid is opgelost.
Graag kom ik persoonlijk met u in contact via de e-mail, Zodat ik met u mee kan kijken naar een mogelijke oplossing. U kunt een mail sturen (graag met ordernummer erbij) op het e-mailadres: kim@deruijtermeubel.nl.
Nogmaals bedankt voor uw reactie.
Kim van Velsen
De Ruijtermeubel