Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

John van Deenen

Zeer slechte ervaringen. Op 10-12-2018 bank en bijpassende relax fauteuil, beiden bekleed met microleder, gekocht met de garantie dat er geen plooien in zouden komen. Op 12-03-2019 geleverd en door de monteur in elkaar gezet, waarbij de monteur al gelijk vertelde dat de fauteuil niet goed was. Te veel plooien. Gelijk met de klantenservice contact gezocht. Volgens KS (klantenservice) hoort dat zo. Vervolgens uitgelegd onder welke voorwaarden ik deze meubels gekocht had. KS zou er naar kijken en contact met mij op nemen.
Na enkele maanden zelf maar contact gezocht met KS en deze beloofde de leverancier een nieuwe hoes te laten sturen. Weer enkele maanden verder een monteur met een nieuwe hoes en hij vertelde dat dit zinloos was, lag aan het model en het microleder. Hij zou dit doorgeven aan De Ruijter meubelen. Niets meer gehoord, KS dacht dat het opgelost was. Daarna fabrikant langs geweest die vertelde dat dit probleem bij aankoop verteld had moeten worden. Zou met KS oplossing zoeken. Maanden niets vernomen. Weer zelf contact gezocht en de Ruijtermeubelen gaf de schuld aan de leverancier en de leverancier aan de Ruijtermeubelen. Nog steeds geen oplossing.
Toen werd het gespeeld op ALL IN HOUSE waarbij we tevens een service contract hadden afgesloten. Die gaf de schuld weer aan de Ruijter en leverancier etc. Kon wel wat schuimrubber in de stoel stoppen, maar dan kreeg je minder zitcomfort.
Als je een tijdje in de stoel zit voel je de vele plooien
Weer contact gezocht met de Ruijtermeubelen maar tot op heden geen enkel reactie. Het is inmiddels 19 april 2020. Anderhalf jaar verder en nog geen enkele oplossing. Waardeloze, herstel geen service van de Ruijtermeubelen.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Mooie winkel met veel keuze. Vriendelijk ontvangst maar dan!!!!!!!!

Reactie De Ruijtermeubel:

Beste meneer van Deenen,
Wij stellen het erg op prijs dat u de tijd heeft genomen om te schrijven over uw ervaring met onze organisatie.
Wij zijn het met u eens dat de communicatie hierin niet goed is verlopen en bieden hiervoor onze oprechte excuses aan.
Het klopt dat een plooiklacht bij de leverancier wordt neergelegd. Echter is deze leverancier van mening dat het een ongegronde klacht is. Hierop hebben wij een extern bureau ingeschakeld. Achter de schermen zijn wij voor u druk bezig geweest met de desbetreffende leverancier. Deze blijft echter bij zijn standpunt.
Wij zijn echter van mening dat uw klacht terecht is en gehoord moet worden. Daarom willen wij u vragen om een nieuwe keuze te komen maken in onze showroom.
Wij zullen zo contact met u opnemen om dit ook telefonisch af te spreken. We hechten veel waarde aan een goede relatie met onze klanten en willen ook graag uw vertrouwen weer herwinnen.
Kim van Velsen

Score voor De Ruijtermeubel: 1/5
Zou u De Ruijtermeubel aanbevelen aan familie en/of vrienden? Nee
Aangekocht product: Bank en relax fauteuil