Kwaliteit offerteaanvraag

Pierre van Wijk

5a6 jaar geleden heb ik een garagedeur bij de Rooij gekocht en waren daar volledig tevreden over,
we waren wel verbaast bij de levering met het Brabants accent terwijl we toch echt in Drenthe besteld hadden.

De levering van de extra nieuwe deur was niet geheel naar wens, de hoogte bleek niet geheel te kloppen met hetgeen door mij besteld, net iets te kort. De deur was door mijzelf geplaatst en wilde eigenlijk niet nogmaals de deur plaatsen met de juiste afmeting. Op mijn voorstel om in plaats van een nieuwe deur mij tegemoet te komen met een rail met motor om mijn poortdeur mee te voorzien werd positief op ingegaan zodat ik nu ook mijn poortdeur kan bedienen zonder mijn auto uit te moeten.
Ik ben zeer tevreden over de service die De Rooij garagedeuren heeft geleverd.
De rail met motor is ook zeer geschikt om een poortdeur te openen, wel zorgen dat deze afgeschermd is voor regen en wind.

Mijn eerste deur is geleverd met een ketting aandrijving, de nieuwe is voorzien van een tandriem.
De kracht van de ketting aandrijving is wat meer omdat de rek in de tandriem wat meer is, het voordeel is dat deze in tegenstelling met de ketting niet kan gaan roesten.

Score voor De Rooij Garagedeuren: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: Garage deur