Deskundigheid
Nazorg
Prijs
Communicatie

Mirella de Graaf

Opeerste gezicht een net schoon en verzorgd bedrijf. Helaas is mijn ooglidcorrectie / Wenkbrauwlift niet geworden zoals gehoopt. Ik ben iets meer dan een jaar geleden geopereerd in Rijswijk door Dr van der Eerden. Ook nog meerdere keren teruggeweest omdat het resultaat niet netjes was maar werden elke keer weggestuurd met de worden dat het genezingprocess gewoon lang is. Of met de worden “wat had je dan verwacht”. Nu een jaar verder is alles genezen maar nog steeds niet van wat je normaal zou verwachten van deze operatie! Ik denk zelfs dat mijn wenkbrauwen nog lager hangen dan voorheen waardoor ik dus elke ochtend een hoop werk heb om ze enigzins normaal eruit te laten zien. De ooglidcorrectie is denk ik wel goed gelukt maar doordat de wenkbrauwcorrectie niet goed gegaan is heb ik een rare plooi op mijn ooglid. De Wenkbrauwlift is echt weggegooid geld! Ik vind het erg jammer dat er bij de mariannehoeve niet iets meer van hun kant is gedaan en denk erover om voor een second opinion te gaan.

Mooie nette wachtkamer.

Jullie wel iets beter met ontevreden klanten kunnen omgaan!

Score voor MH Huidkliniek: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: Ooglidcorrectie/Wenkbrauwlift