Lieve medewerkster op kantoor die goed heeft geholpen met de problemen met transmission.

Hele lieve medewerkster op kantoor, pakt problemen goed op.

Bezorging moet anders. 1e levering op vrijdag 22-12 werd niet bij buren afgeleverd maar ook geen code op briefje om 2e levering te kunnen inplannen en transmission op zaterdag 23-12 onbereikbaar. vervolgens via kantoor de bruijn woensdaglevering 27-12 ingepland, werd vrijdagochtend 29-12 pas aangeboden. Ter excuses werd mij een fles wijn aangeboden (dit fantastisch) dat op zaterdag 30-12 geleverd zou worden, dit is bij de buren bezorgd zonder een brief bij ons in de bus te gooien. Gelukkig kwam de buurman zelf langs anders zouden we zonder track-trace systeem ook niet geweten hebben dat de fles bezorgd was. Omgang vervoerder met deze orders is werkelijk onacceptabel; slechte uitvoering door chauffeurs en miserabele bereikbaarheid van kantoor.
Ook niet prettig dat bij jullie (de Bruijn) kantoor een voicemail moet worden ingesproken om teruggebeld te worden, liever de mogelijkheid om gewoon iemand te kunnen spreken op het moment dat je tijd hebt en dus belt.

Score voor De Bruijn in Wijnen Anno 1772: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja