Dennis K.

Matige tot slechte ervaring. Wat betreft de informatie en het bestellen prima, maar de levering en klantenservice zijn echt ondermaats. Dit valt voor mij in de categorie één keer nooit weer. Aan de voorkant goed scoren, maar wanneer de klant betaald heeft maakt het allemaal niet meer uit. Ik ben van mening dat dit bedrijven op termijn niet ten goede komt. Korte termijn strategie.

Goede informatie en toelichting over de wijnen, zodat je goed weet wat je koopt.

1. Het transportbedrijf waar ze mee samenwerken. Komt in eerste instantie niet opdagen op gevraagde leverdatum, komt daarna zonder beloofde bevestigingsmail, geeft bij afwezigheid aan niet te leveren bij buren, vraagt vervolgens een nieuwe bezorgdag te kiezen, komt vervolgens op een hele andere dag wanneer wij weer afwezig zijn en levert dan vervolgens het pakket bij de buren.

2. Waar ik mij persoonlijk aan erger is standaard antwoorden op e-mails. Ik heb bovenstaande per e-mail toegestuurd en dan krijg je van de 'klantenservice' een standaard antwoord. Ik heb de nodige ervaring in klantenservice en heb hierin meerdere teams aangestuurd. Het is echt een dooddoener om met standaard e-mails te werken. Als je voor een behoorlijk bedrag aan wijn bestelt wil je niet op deze manier worden afgescheept. Voor mij dan ook een reden niet snel opnieuw te bestellen bij dit bedrijf.

Score voor De Bruijn in Wijnen Anno 1772: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee