Perpetual Bits

1) Beetje moeizaam, moest vaak achter ze aan bellen.
2) Stuurden twee keer een tikkie voor hetzelfde bedrag. En in plaats van zich te verontschuldigen kreeg ik de opmerking dat het allemaal mensenwerk is. Hoezo is dat niet geautomatiseerd zodat dit niet kan gebeuren? En stel je voor dat ik dat tweede tikkie betaald zou hebben, wat dan?
3) Duurde langer voordat geld op rekening van autoverkoper stond waardoor ik de auto op een ongunstig tijdstip moest ophalen.
4) Onduidelijk met welke partijen ik nou allemaal te maken had en wie hoeveel geld krijgt en voor welke dienst.
5) Beetje hap-snap informele en onvolledige communicatie terwijl het niet gaat om het kopen van een broodje kaas maar een 5 jarige financiële commitment. Hierdoor heb ik het gevoel dat ik de lening beter zo snel mogelijk kan afbetalen in plaats van rustig vijf jaar lang maandelijkse termijnen te betalen.
6) Over enige tijd willen we voor het gezin een tweede, ook elektrische, auto aanschaffen. Maar ik weet niet of dat dan kan vanwege BKR registratie en dergelijke. Wederom niet echt volledige informatie.
7) Mensen aan de telefoon (in callcenters?) gedragen zich niet echt beleefd. Niet zozeer qua taalgebruik maar wel duidelijk te merken dat ze zo weinig mogelijk tijd aan me wilden besteden.

Sterke en/of verbeterpunten?

Verbeterpunten:
- Veel duidelijkere communicatie
- Twee keer om hetzelfde bedrag vragen mag nooit meer voorkomen.
- Er moet duidelijkheid zijn over wanneer geld op de rekening van de autoverkoper staat zodat je weet wanneer de auto opgehaald kan worden. Hoezo moet ik daar trouwens 10x achteraan bellen? Waarom is zoiets basaals niet vanaf het begin duidelijk?
- Veel professionelere behandeling aan de telefoon
- Niet mij het gevoel geven aan de telefoon dat ik ze tijd kost, en dat het niet de bedoeling is dat ik bel. Jullie werken voor mij, ik betaal jullie.
- Vééél duidelijker informatie wat nou de kosten zijn van de lening die aangegaan is.

Reactie De Autofinancier:

Goedemiddag,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt. Dat is bij ons zeker niet de normale gang van zaken en ik ga dit bespreken met de desbetreffende medewerker. Excuses voor het ongemak. We wensen je heel veel plezierbmet je nieuwe auto.
Stevan

Score voor De Autofinancier: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Auto