M. van Lammeren

Uitermate correcte en snelle antwoorden op vragen. Weten waar ze het over hebben.

Sterke en/of verbeterpunten?

verbeterpunt: Toelichting op werkwijze bank: Je krijgt een aanvraag voor een lening die "overeenkomst" heet. Deze is getekend door de bank en wordt door ons getekend weer terug gestuurd. Dan krijg je bericht dat de overeenkomst door de bank is goedgekeurd. Je denkt dat op dat moment alles in kannen en kruiken is en de leverancier betaald gaat worden. Wij kopen de auto en krijgen te horen dat de bank nog niet betaald heeft.
Dat klopt, want later krijgen wij het bericht dat de bank "het contract" heeft goedgekeurd en tot betaling over gaat.
Voor ons wat onduidelijk. Wat is het verschil tussen "overeenkomst" en "contract"? Juridisch weet ik het wel, maar zelfs daar kan ik kanttekeningen bij plaatsen.
Voor ons heeft het geen gevolgen gehad, maar ik zou toekomstige klanten er toch op wijzen dat de uitbetaling door de bank pas plaats vindt nadat deze het contract gecontroleerd heeft. Dat kan teleurstelling bij wat minder coulante verkopers voorkomen.
En, gezien mijn zeer positieve ervaring met uw bedrijf, u nog klantvriendelijker maken!

Score voor De Autofinancier: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
auto