Kelly Roos

Onze ervaring met dit bedrijf is niet erg goed we zijn 2 weken bezig geweest alles rond te krijgen hebben 3 contracten moeten ondertekenen bij 2 verschillende banken
Eerst een contract met 12,5 procent die niet lager ging toen bij een andere bank de helft die keurde het af omdat ik geen vast salaris heb wat ik wel heb alleenomdat ik soms overuren heb en een verschillende onregelmatigheidstoeslag maar heb altijd standaart een vast bedrag toen hadden ze ineens meteen al een contract klaarliggen van minder rente bij de 1e bank , het autobedrijf heeft dit ook nog nooit meegemaakt , stukken die ik had gestuurd waarvan ze zijden heeft u niet gedaan we hebben niks gezien en achteraf bleek dat ze het wel hadden gehad , ze hebben geen goede controle uitgevoerd want die vrijdag konden ze al zien dat ze dan stukken zouden missen en hebben het niet compleet naar de bank toegestuurd waardoor ik dinsdags hoorde dat ze stukken misde waardoor het weer langer ging duren

Sterke en/of verbeterpunten?

Ze nemen snel contact met je op als je een mail stuurt

Reactie De Autofinancier:

Vervelend dat u dit zo ervaren heeft. Zoals u heeft gemerkt werken de banken met verschillende acceptatie criteria. Als tussenpersoon willen wij altijd het beste voorstel voor onze klanten. In uw situatie was dit het best mogelijke voorstel. Wij zullen er alles aan doen om in de toekomst de snelheid van de afwikkeling te waarborgen. Met vriendelijke groet, De Autofinancier

Score voor De Autofinancier: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Volkswagen