1951 beoordelingen

Recovery resultaat

DaJa B.V.

In één woord super!

informatievoorziening, uiteindelijke resultaat

uiteindelijk best prijzig, ik denk dat dit voor veel mensen een belemmering kan zijn om waardevolle data terug te krijgen.

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste klant,
Dank voor je feedback. Wat fijn dat je te spreken was over onze informatievoorziening en het uiteindelijke resultaat.
Wij bieden geen goedkope data recovery maar wel gedegen, betrouwbare recovery met de beste kans op slagen. Professioneel dataherstel is nu eenmaal een kostbare zaak door de jarenlange investering in research, scholing, top-specialisten, vakkennis, ervaring en de juiste faciliteiten zoals een ISO gecertificeerde (class 100) cleanroom lab, kostbare apparatuur en geavanceerde hulpmiddelen. Zoals zo vaak zegt de prijs ook iets over de kwaliteit. Als je data je lief is dan kun je deze arbeidsintensieve en specialistisch klus toch altijd beter overlaten aan een gespecialiseerd bedrijf met de juiste kennis van zaken en de hoogste slagingskans. De goedkoopste oplossing is nog altijd om regelmatig een back up te maken als je dierbare digitaal opgeslagen gegevens je lief zijn.
Veel kijkplezier met de achterhaalde bestanden!
Met vriendelijk groet,
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja