1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

D.Riegman

Ik heb de data van twee harde schrijven late recoveren. Van één schrijf is bijna alles hersteld. De andere schijf was helaas heel erg beschadigd, waardoor er minder hersteld kon worden. Ik ben voor beide schrijven gedurende het gehele proces up-to-date gehouden. Met name bij de zeer beschadigde schijf gaf DRN duidelijk aan wat er wel en niet gemaakt/verstelt kon worden en wat dat dan zou betekenen.
De dataherstel is best prijzig, maar het persooneel van DRN steeks veel tijd in het herstellen van de data, zorgen dat er zo veel mogelijk hersteld kan worden en het veilig versturen van de nieuwe datadrager. Ik zou zeker anderen aanraden om hun data te laten herstellen.

DRN houdt de klant op de hoogte en neemt te tijd om in begrijpelijke taal uit te leggen wat er mis is met de datadrager en welke gevolgen dit heeft m.b.t. de dataherstel. Dit geeft vertrouwen. Bovendien wordt de data netjes behandel en versteutelt teruggestuurd om privacy te waarborgen.

De dataherstel en het klantcontact is top! daar heb ik geen verbeterpunten voor. Het is bij jullie mogelijk om de datadragers bij een kantoor af te geven. De mogelijkheid om de datadrager bij een kantoor op te halen had ik zelf prettig gevonden, omdat het dan mogelijk is om een moment uit te kiezen die voor jezelf handig uitkomt. De bezorging was vertraagd, waardoor ik bijna een dag aan huis gebonden was om het pakket aan te nemen.

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste D.Riegman,
Dank voor de mooie complimenten. Indien gewenst, kan de datadrager (na afspraak) altijd worden opgehaald bij ons hoofdlab in Uden.
Veel succes met de gerecoverde bestanden!
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja