1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Milder

In aanvulling op eerdere google recensie 2 maanden geleden een aantal feiten op een rij:
- De iMac is niet open geweest voor recovery, dit is bevestigd door Apple bij vervangen harde schijf. DRN beweert in reactie van wel maar is feitelijk aangetoond onjuist.
- De “specialisten” van DRN halen een HDD en SSD door elkaar. Tegenstrijdigheid in eerste analyse en de daadwerkelijke recovery.
- Op de factuur staan andere bedragen dan vooraf door DRN opgegeven en opdracht is verstrekt.
- Opdracht verstrekt voor recovery binnen 4-14 dagen. Bij verlopen van maximale termijn meerdere malen per mail naar status gevraagd. Geen enkele reactie.
- Na 3 weken zelf telefonisch contact opgenomen en een standaard verhaal aan mogen horen dat ze er druk mee bezig zijn, ziet er goed uit, en voor 100% slaging nog een paar dagen extra nodig. 2 dagen later tegenstrijdig bericht” “geen enkele slagingskans”.
- Na betalen factuur ophaalbericht ontvangen:
Ophaalbericht
Beste xxxx,
Jouw RAID ligt klaar in ons magazijn in Uden. Je mag deze komen ophalen.
Hiervoor kun je bij ons terecht op alle werkdagen van 09.00 uur tot 16.30 uur.
In verwachting je hiermee te hebben geïnformeerd.
DRN
- Door tegenstrijdigheid in eigen administratie van DRN niet mogelijk mijn eigen iMac weer mee te nemen. Door kwaad te moeten worden toch mijn iMac mee mogen nemen. Was achteraf vlas. medewerker DRN foutje in administratie van DRN?? Sorry kon er nog niet vanaf.
- Uiteindelijk mislukte poging om via Data Recovery Nederland mijn data terug te krijgen. Periode van 3 weken bedrijfsmatig weggegooid.
- Communicatie via DRN is er simpelweg niet. Dit is voor mij achteraf in veel recensies ook terug te lezen.
Uiteindelijk is het ergste dat ik 3 weken door DRN aan het lijntje ben gehouden en er aantoonbaar niets is uitgevoerd. Begin en eindconclusies in rapportage DRN compleet tegenstrijdig waarbij verschillende zaken door elkaar worden gehaald. Compleet niet geloofwaardig.
Op 12 augustus 2023 aan directie van DRN dhr. Hamed G. Een mail gestuurd met verloop van recoveryproces en tegenstrijdige conclusies van DRN. Tot op heden - 2,5 maand verder - geen enkele reactie van DRN mogen ontvangen.

Uiteindelijk is door een ander data-recoverybedrijf resultaat behaald met terughalen van data.

Met een goede mediastrategie en glamour kantoor heeft DRN een uitstekend verdienmodel. Pas hiermee op!

Goede marketingstrategie!

Meer deskundigheid in huis halen

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste heer/mevrouw Milder,
Wij zien dat je alweer een recensie over deze case hebt geplaatst. Wij vinden het vervelend dat je ervaring met ons niet naar jouw wens was. Van onze kant hebben wij ons uiterste best gedaan om je ter wille te zijn.
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee