1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

S. Bonneveld

Mijn telefoon afgegeven in Amsterdam-West. Alles heel keurig en correct ... tot het bericht dat ze mijn telefoon niet kunnen herstellen.
Als ik mijn telfoon terug wilde, moest ik dat via een reactie op die email aangeven, dat heb ik ook gedaan op 26 juni 2023. Nu meer dan een week later heb ik mijn telefoon niet terug, probeer al 2 dagen telefonisch contact te krijgen via deze 2 telefoonnummers 0413270314 en 0202376587 , een antwoordapparaat vertelt al 2 dagen, dat ze gesloten zijn en via de afdrop locatie in Amsterdam-West, Spaces Westerpark krijg ik te horen dat zij alleen een afdrop locatie zijn en verder niks voor mij kunnen betekenen. Hoop via deze weg op een reactie en oplossing, anders zal ik aangifte moeten doen van diefstal/oplichting.

*****

*****

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste S.Bonneveld,
Wij zijn blij dat jij je ongenoegen hebt uitgesproken. Direct na jouw review is er telefonisch contact met je geweest en is het misverstand opgehelderd. Heel fijn dat je ons daarom nu alsnog beoordeelt met een 10. Jouw klantbeleving heeft voor ons veel waarde.
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja