1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

van Klaveren

Zeer slecht bedrijf. Heel lang ondoorzichtig proces geweest, met veel gedraai en niet nagekomen toezeggingen bij telefoongesprekken. Uiteindelijk resultaat uitermate bedroevend. Zo goed als geen enkel 'gered' bestand wat nog bruikbaar is.

Reëel beeld verschaffen

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste klant,
Bedankt voor jouw review. We zijn verrast door de inhoud van jouw recensie waarin je aangeeft dat er bijna geen bestanden zijn hersteld. Wij zijn duidelijk en eerlijk in onze communicatie zowel telefonisch als schriftelijk en zeggen nóóit iets vooraf toe, juist om geen valse verwachtingen te scheppen. We hebben alle stappen duidelijk gecommuniceerd en aan het einde van het proces de uitslag gemaild in de vorm van een filelist waarin je zelf kon zien welke bestanden zijn teruggehaald. Volgens onze analyse zijn al jouw data 100% succesvol hersteld. We benadrukken altijd het belang om, na ontvangst van de dataschijf, de herstelde bestanden direct te controleren. In dat stadium kunnen we namelijk nog steeds kijken of we een oplossing kunnen bieden indien nodig. Na ontvangst hebben we echter niets van jou vernomen.
We raden jou aan om contact op te nemen met onze medewerkers, zodat we deze kwestie opnieuw kunnen bekijken.
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee