1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Jeroen Keijzer

Het voelt als een gijzeling

Niks

Communicatie is echt niet bestaand. Ik heb steeds weer moeten mailen over hoe het ermee stond.

Volgens de website zou een standaard diagnose 2 dagen duren. Dit werd echter meer dan 4 weken...... Dat is nogal een verschil. Laten ze weten dat het langer duurt? Nee! Moet je zelf overal achteraan? Ja!

Absolute leugenaars dus. Ik voelde me gegijzeld door het bedrijf. Er stond ontzettend veel belangrijke bedrijfsdata op. Als je dan door eigen toedoen (we hadden zelf geen goede backup gemaakt) even moet wachten, dan is dat onze eigen risico, maar als je 4 weken later voor de zoveelste keer moet vragen hoe het ermee staat, dan ben je als Data Recovery Nederland enorm incompetent.

Grappig trouwens dat jullie op jullie website refereren naar deze website in plaats van trustpilot. Bij trustpilot staat namelijk de waarheid. Hier staan voornamelijk slechte recensies. Waar ik me heel goed in kan vinden.

Na 6!!!!! weken had ik eindelijk een diagnose. De schijf was niet te repareren. Dat reken ik ze niet aan, maar dat ik hier 6 weken!!!!!!!! op heb moeten wachten is ronduit gênant. Incompetente partij die alleen leugens verkoopt, meer kan ik er niet van maken.

Trap er niet in!!!!

Owjah, de opgegeven kosten kwamen ook niet overeen met het beeld dat in eerste instantie geschetst werd. Walgelijk!

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste Jeroen,
We vinden het vervelend dat je het proces als zodanig hebt ervaren. Wij hebben hier sterk het vermoeden dat de diagnose- en recoverytermijn door elkaar zijn gehaald. Wat betreft de recovery: Hoewel we altijd proberen om het onmogelijke mogelijk te maken en verder te gaan dan andere bedrijven, zijn er helaas gevallen waarbij er niets meer kan worden gedaan. Helaas was dit ook het geval bij jou. We hebben van 05-01-2023 tot 17-01-2023 dagelijks met verschillende experts en specifieke apparatuur aan jouw schijf gewerkt om de recovery mogelijk te maken. We hebben hierbij gebruik gemaakt van onze uitgebreide kennis, man-uren, machine-uren etc. maar helaas bleek het niet mogelijk om jouw data te herstellen. We hebben dit niet gedaan om jou te gijzelen, maar juist om de beste service mogelijk te leveren.
Voor jou zijn er geen kosten aan verbonden en we nemen dit risico als extra service voor onze klanten.
We begrijpen dat je teleurgesteld bent dat je bedrijfsgegevens verloren zijn gegaan door de slechte staat van je harde schijf en het ontbreken van een back-up. We hebben ons uiterste best gedaan om je te helpen en we betreuren het dat we niet meer voor je konden doen.
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee