1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Maaswerk Content & Copy

Toen mijn harde schijf ermee ophield was ik in alle staten. Familie foto's, babyfoto's, audio- en videomontages van jaren waren ineens onbereikbaar. Dan is het fijn om te merken dat er een partij is die in staat is om dat te herstellen.

Ik heb de harde schijf naar het filiaal in Utrecht (bij Bol.com) gebracht en werd netjes geholpen. Het loket van afgifte was nog wat onduidelijk, maar ook daarbij werd ik netjes op weg geholpen.

Duidelijke website, vriendelijke communicatie. Mooi om een link naar een overzicht te krijgen met de mappenstructuur, zodra de recovery gedaan is.

De tijd tussen betaling en recovery duurde langer dan ik had verwacht. Een frequentere update (ook als het langer duurt dan verwacht of aangegeven) is wel handig. De kosten waren nu wel bijzonder hoog en daar had ik op voorhand graag net iets meer inzicht in willen krijgen. Niet dat ik het niet had gedaan (het verlies van babyfoto's was me nooit vergeven), maar het verschil tussen de indicatie / ruwe schatting op de site en de daadwerkelijke factuur vond ik nogal groot.

Daarnaast zou ik nog graag een advies willen lezen op jullie site over hoe je data het beste kunt opslaan om problemen in de toekomst te voorkomen. I know, het is jullie core business. Maar als je net 1000 euro hebt afgetikt wil je ten alle koste voorkomen dat je over een tijdje weer aan de beurt bent. Dus: een NAS systeem? Alles in de cloud? Hoe zien jullie dat? Een blog post of pagina met advies op dat vlak is aan te raden.

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste klant,
Dank voor het delen van je ervaring met onze dienstverlening. Onbereikbare familiefoto's, babyfoto's, audio- en videomontages van jaren kunnen inderdaad grote paniek veroorzaken. Gelukkig hebben we alles weer compleet voor je kunnen herstellen.
Jouw tip over een blog post of pagina met advies hoe je data het beste kunt opslaan om problemen in de toekomst te voorkomen is een goeie. We gaan er direct achteraan en gaan bekijken of dit is te realiseren. Fijn dat je hebt meegedacht.
Voor nu een mooie dag en veel kijkplezier met de herwonnen data!
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja