1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Rossen

Professioneel bedrijf dat onze data 100% heeft hersteld. 4 sterren omdat het allemaal wat lang duurde, de communicatie goed begin maar steeds kariger werd en ik de prijs als stevig ervaar.

Duidelijkheid

Zie ervaring, het niet kunnen afgeven van een datadrager (door Corona) ervaar ik als stug šŸ˜•. Eventueel wat meer prijsdifferentiatie voor eenvoudiger werk en lastig werk?

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste heer Rossen,
Hartelijk dank voor het delen van je ervaring met onze dienstverlening en voor je tips. Hier willen we graag op ingaan.
De kosten zoals wij die hanteren, zijn gebaseerd op het werk wat nodig is om weer tot de data te komen. Pas na een gedegen onderzoek kunnen wij nauwkeurig inschatten wat wij moeten inzetten aan vakkennis, speciale gereedschappen en vervangende onderdelen om de recovery succesvol te laten verlopen en de exacte prijs bepalen zodat jij verzekerd bent van de juiste prijs toegespitst op het probleem van jouw datadrager. De offerte die daar dan uitrolt blijft staan, ook als mocht blijken dat er tijdens het recoveryproces extra onderdelen en/of tijd ingezet moet worden. Wij gaan namelijk door tot wij zeker weten dat we alle middelen hebben benut om tot de data te komen. Niet voor niets heeft Data Recovery Nederland de hoogste slagingskans wat betreft verloren data terughalen.
Tijdens deze Covid 19 ā€“ pandemie stellen wij alles in het werk om de continuĆÆteit van onze bijstand te garanderen voor iedereen met dataverlies. Mocht er iets met onze technici gebeuren dan kunnen wij NIEMAND meer helpen. Vandaar dat zelf afgeven niet mogelijk is en wij in plaats daarvan aanbieden om je datadrager geheel kosteloos bij je thuis te laten ophalen of bij je af te leveren.
Wij vinden het fijn dat je ons als een "Professioneel bedrijfā€ bestempelt maar bovenal dat jouw data voor 100% zijn hersteld.
Veel succes met de gerecoverde bestanden!
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja