1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Hessel Tacoma

Na het opsturen van de schijf bleef het lang stil. Uiteindelijk bleek de mail met vragen over de schijf in mijn spambox terechtgekomen te zijn. Die heb ik toen zo snel mogelijk beantwoord. Enkele weken later kreeg ik op dezelfde dag de melding dat mijn schijf beoordeeld zou worden en een uur later de verzendmelding. Ik heb geen analyse gehad. En op mijn vragen over waarom mijn schijf zonder commentaar teruggestuurd is wordt niet gereageerd. Ook niet na een herinnering.

Het heeft me in elk geval niets gekost.

Zorg dat de mails zodanig verstuurd worden dat ze niet in stambomen terechtkomen. En reageer op vragen die via de mail gesteld worden.

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste Hessel,
Dank voor je review. Het komt weleens voor dat emails in de spambox terecht komen en worden gemist door de ontvanger. Hier kunnen we helaas niet veel aan doen. We geven na het succesvol invullen van ons aanmeldformulier wel altijd aan dat onze emails in de spambox terecht kunnen komen. Juist om onze klanten te behoeden hiervoor.
Wij hebben voordat we de schijf per post hebben geretourneerd eerst een email verstuurd met een status update. Omdat hier vervolgens niet op is gereageerd (waarschijnlijk ook in de spambox terecht gekomen) is de schijf kosteloos geretourneerd. Wij vinden het spijtig dat het proces zo verlopen is.
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee