1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Roel

Paar keer proberen te bellen; na een half uur in de wacht te zijn gezet en zelfs een keer opgehangen te zijn, was ik het zat. Ook is hun telefoon menu nogal onhandig: zo MOET je kiezen of je wel of geen muziek wilt horen, anders blijf je dat bericht oneindig vaak horen. Kom op mensen, fix dit. Jullie gooien geld weg zo.

Onbereikbaar

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste Roel,
Dank voor je review. Allereerst onze excuses voor de lange wachttijd aan de telefoon. Dit vinden wij zelf ook zeker niet wenselijk. Soms nemen meer klanten tegelijkertijd telefonisch contact met ons op dan gebruikelijk Soms ook duurt een gesprek langer. Wij nemen namelijk graag voor iedereen de tijd om alles goed uit te leggen en vragen te beantwoorden. Iedereen wil immers graag goed geholpen worden. Wachten is vervelend als je met vragen zit. Hoewel ook wij overlast ondervinden vanwege de Corona-pandemie, streven wij ernaar ook in deze tijd, onze wachttijd zo kort mogelijk te houden.
Wij zijn al druk bezig om nieuwe medewerkers klaar te stomen om alle vragen deskundig te kunnen beantwoorden.
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee